lördag 1 oktober 2011

1:a oktober !


Idag är det den 1:a oktober! Det brtyder att det är 17 dagar kvar tills jag är ett år närmre körkortet!! Och det är 2 månader och 5 dagar kvar tills julafton. Idag sov jag länge, steg upp halv 12 och åt plättar som min lillasyster hade gjort. Gött! Sen kollade jag och mamma på några hotell inför två veckors södernresa nästa år. Ska bli sjukt skönt att komma bort från kylan i mars nästa år! Efter allt detta satte jag mig ner och fixade mina naglar, som blev ganska bra om jag får säga det själv. Idag vet vi inte ännu vad vi ska göra, men antingen blir det någon hemmafest, chill eller så ska jag åka på bio. Men nu tänkte jag göra något mycket tråkigare, nämligen städa mitt rum, som verkligen behöver det och sen ska jag gå ut och tvätta bilen för pappa ligger och är sjuk.

Ha en bra dag! :D
Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar