onsdag 7 december 2011

Hmm..



Alltså jag suger på att uppdatera bloggen!! Jag tror inte det är någon idé att jag ber om ursäkt för det upprepas alltid, trots att jag säger annat. Men nu ska jag uppdatera! Jag har nämligen varit till Sverige i ett par dagar, eller egentligen har vi bara varit där över tisdagen, men vi hann göra rätt mycket iallafall. Vi var till Uppsala för att hälsa på några nykomlingar i släkten. De var otroligt söta tvillingpojkar på 6 månader! Så nu har man väl ca 60 småkusiner och det kommer antagligen att bli fler, men hälften av dem har vi inte träffat.
Förutom att vi hälsade på de två och mammas kusin, så har vi såklart shoppat när vi ändå var i grannlandet. Ett par hundra kronor har jag väl lyckats bränna upp på lite onödiga saker och en eller två nödvändiga saker. Nu har jag inte så mycket pengar kvar till julklappshandlandet, så jag blir tvungen att jobba lite de kommande veckorna. Nu har jag inte så mycket annat att berätta, så tills jag uppdaterar nästa gång (som förhoppningsvis blir snart), får ni kolla på lite bilder och mina gamla inlägg.

Hejdå!

Michelle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar