torsdag 29 december 2011

Nyvaken

Jag har just vaknat och känner mig lite nere, för jag hade en helt underbar dröm, som var så verklig att när jag vaknade och insåg att det bara varit en dröm, så ville man ju nästan bara gråta.
Idag har jag inte några större planer. Det kanske blir lite tjejkväll med Adine, Malin, Yolanda och Frida. Såhär efter julen så känner man sig väldigt isolerad när man inte har träffat alla kompisar och vissa är dessutom bortresta.
Paniken bara växer eftersom vi ännu inte vet var vi ska avsluta vårt 2011 på lördag.
Igår tog vi med mamma in till Vasa för en överrskning och min lillebror och jag passade på att fotografera lite när vi ändå var ute.
Nu har jag inte så mycket att berätta mera. Kommer kanske mera bilder från min fotogrfering senare.

Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar