måndag 2 januari 2012

Mitt nyår

Mitt 2011 avslutades i Petalax lokalen med en massa olika människor. Kvällen började med att jag åkte till Christian på förfest eftersom Malin var där. Sen tog vi taxi till Petalax och när vi ska stiga ur taxin så kommer Christian på att han glömt drickat hemma, så vi fick leta efter skjuts till Malax det första vi gjorde. När vi hämtat drickat och var tillbaka träffade vi på Adine, Lovisa, Yolanda, Frida och Tommy. Kvällen blev ganska lyckad med några undantag och vi hade ganska roligt. Klockan 00:00 sköt vi raketer och skålade för det nya året. När vi skulle hem så kom inte vår taxi när den skulle komma så vi var de sista som var kvar. Klockan 04:45 ca, var jag hemma och kröp ner i sängen. På söndagen vaknade jag klockan 15 och åt frukost sen gick jag och lade mig igen ett par timmar och vaknade 18:00, då skulle vi äta mat. Sen låg jag i sängen och läste en bok och somnade ännu en gång klockan 21, och vaknade 23. Sen läste jag färdigt och somnade igen 02. Så med andra ord så gjorde jag inget annat än sov igår.


Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar