fredag 13 januari 2012

Nu sker det förändringar! / Changes are happening!


Nu har jag suttit och försökat göra om min blogg, men blogspot bara jävlas... Så nu har jag bestämt mig för att starta en ny blogg på Blogg.se, för allt verkar vara mycket enklare där. Och det är mycket lättare, enligt mig, att hitta bloggmallar och annat till Blogg.se. Men jag funderar även på att använda båda bloggarna, men jag har inte bestämt mig ännu. Trots att jag inte riktigt klarar av att uppdatera en blogg, så menar jag skaffa ännu en... Ja, inte är man klok alla dagar inte!
Nu ska jag starta min andra blogg, eller nya, vet inte... Men jag hoppas att ni följer med mig och fortsätter läsa min blogg.

Now I've been trying to change my blogg, but blogspot is giving me a hard time about it. So now I've decided to start a new blog at Blogg.se, because it seems like everything is easier there and it's much easier to find templets and other cool stuff to Blogg.se. But I'm thinking that I may keep write in this one and write in the other one as well, but I haven't really decided yet. Even though I can't seem to update this one on a regular bases, I'm thinking of getting one more. Well, some days I'm just a little bit stupid.
Now I'm going to start my new blog, or my second, I'm nut sure yet... But I hope that you will keep reading my updates, but in a different place.

Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar