torsdag 12 januari 2012

Hemma idag igen/Home again today




Idag har jag varit hemma med feber igen. Jag har inte gjort så mycket annat än läst och chillat, men nu måste jag börja kolla över läxorna för morgondagen.
Min balklänning kom i posten idag och den var snyggare än jag väntat mig. Nu längtar jag till nästa fredag när jag äntligen får använda den.
Jag klickade just hem tre böcker från Adlibris.fi, så nu har jag något att läsa i vintermörkret.
Nu ska jag gå igenom läxorna.


Today I've been home again because of fever. I've just been reading and relaxing, so that I would get well.
My proomdress came with the mail today and it looked better than I had imagined. So now I'm just waiting for next Friday, when I can wear it.
I've just ordered three books from Adlibris.fi, so now I have something to read when it's cold and dark outside.
Well, now I have to take care of my homework.

Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar