onsdag 11 januari 2012

Onsdagen den 11.01.2012


Idag åkte jag hem från skolan efter maten för att jag hade feber, sen åkte jag till läkaren och fick veta att jag har bihåleinflammation IGEN! Så den här gången måste jag äta antibiotika för att slippa det. Med untantag från febern och min inflammation mår jag bra. Det är skönt att ha börjat skolan igen och få sätta sig in i några rutiner, så att man inte slösar bort tiden hemma hela dagarna.
Nu just sitter jag och funderar över sommarjobb. Jag skulle vilja jobba på en tidning eller liknande, men jag har ännu inte bestämt mig.
Men jag har däremot bestämt mig för att börja skriva på engelska också i bloggen, så från och med nästa inlägg så kommer det att vara på både svenska och engelska.
Nu ska jag börja krypa under täcket med en bra bok och hoppas att jag får någon sömn inatt.

God natt, Michelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar